Babcia zagrajmerka

Przyjęło się, że gry komputerowe/wirtualne, to domena ludzi młodych i to głównie płci męskiej.
Ja nie spełniam żadnego z tych kryteriów, więc na afisz się nie pcham.... ale wieczorów z grami na moim PS3
nie zamienię na żadne spotkania w klubie seniora czy popylanie do kościółka...
....

czwartek, 20 maja 2021

98- Zauroczenia - czyli odrobina egzotyki i magii... (część 3 - ostatnia)

  Pewnie macie dość tych wszystkich obrazków ale ja jeszcze nie skończyłam...

Tajemnicze artefakty, wielkie niczym wieżowce starożytne rzeźby, egzotyczne kultury..


 


W grze AC2 na próżno szukałam mostu westchnień łączącego pałac dożów z nowym więzieniem  ale za czasów Ezia- wystarczał miejsca dla więźniów w Piombi i Pozzi więc nie było jeszcze Prigiono Nuove zatem i na most nie było zapotrzebowania.


 A teraz ukłon w stronę Leonarda i jego wynalazków...

Ezio używał kilku z nich... n.p. czegoś na kształt czołgu, szybowca, karabinu maszynowego...





                        

 
A na zakończenie - motion capture  czyli technika przechwytywania ruchu.. 
 Technika i magia w jednym. Obejrzyj poniższy filmik... 
Nie chce ci się..? - nie szkodzi, ja popatrzę po raz kolejny.   
 


I to by było na tyle..!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz