Babcia zagrajmerka

Przyjęło się, że gry komputerowe/wirtualne, to domena ludzi młodych i to głównie płci męskiej.
Ja nie spełniam żadnego z tych kryteriów, więc na afisz się nie pcham.... ale wieczorów z grami na moim PS3
nie zamienię na żadne spotkania w klubie seniora czy popylanie do kościółka...
....

środa, 19 maja 2021

97- Zadziwienia czyli podróże w czasie... ( część 2 )


 Realizm architektoniczny w grach to temat na jakąś pracę magisterską...

 Ja się jednak rozpisywać nie będę bom matołek ale zrobię galerię tego co mogłam poznać 

 dzięki takim producentom gier jak : Ubisoft, Rokstar, Naughty-Dog...no i kilku innym.

 Byłam kiedyś w Rzymie i Wenecji... ale w Konstantynopolu, Kapadocji, Florencji...   Paryżu, Londynie, Egipcie, Grecji czy we współczesnym-fikcyjnym- Los Santos - to już tylko wirtualnie...  

No to wsiadamy do wehikułu czasu i  buon viaggio...!!!

 


 

 
Poniżej Łuk Konstantyna i Koloseum...


         

                                                ...a także Panteon z zewnątrz i w środku...



                                                       Jedno kliknięcie i mamy Wenecję...

 


 

                                    Teraz wypad do Florencji  by popatrzeć na  Palazzo Vecchio... 

 

                                        ... i do Paryża gdzie czeka na nas katedra Notre-Dame...


 

Chcę tu wklepać jeszcze willę rodu Auditore w Monteregione , o której sądziłam, że to tylko twór na potrzeby scenariusza.. ale szukając w internecie zobaczyłam, że ona istnieje naprawdę.

 
 

Będzie jeszcze trzeci post o ciekawostkach i egzotyce w grach... ale nie dzisiaj.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz