Babcia zagrajmerka

Przyjęło się, że gry komputerowe/wirtualne, to domena ludzi młodych i to głównie płci męskiej.
Ja nie spełniam żadnego z tych kryteriów, więc na afisz się nie pcham.... ale wieczorów z grami na moim PS3
nie zamienię na żadne spotkania w klubie seniora czy popylanie do kościółka...
....

wtorek, 18 maja 2021

96-Zadumania nad szczegółami... (część 1 )

 Jakiś tydzień temu udało mi się - po długiej przerwie- wejść w nową relację z innym graczem.   Intuicja mi mówi, że to Przemysław po raz kolejny coś namieszał i wcisnął magiczny "czerwony guzik"... 

Zatem w czwartek (13-ego)  na stronie Psychologia & Gaming  wzięłam udział w wideo-rozmowie pod batutą Łukasza, który odpalił grę "Assassin's Creed Origins" i wstąpił do królestwa Kleopatry.

 Pogaduchy miały zawierać kilka krótkich pytań, sporą dawkę mojej gadaniny i trwać godzinkę - a tymczasem  przeciągnęło się o całe dwa kwadranse.


 Jedno z pytań Łukasza dotyczyło poznawania  świata dzięki grom  i tego co mnie w nich fascynuje.

 Oooo!!! W tym temacie musiałam być oszczędna w wypowiedziach, gdyż to dla mnie  temat-rzeka i mogłabym go ciągnąć do soboty. Zatem tutaj, w ramach uzupełnienia-zamieszczę  kilka wpisów, które będą  mini galerią z mini opisami... 

 Na początek coś na rozpęd...  czyli hafty.

     A poniżej..  kolorowe i bogate w szczegóły freski...    

     Jako zwyczajny turysta pewnie byś ich nawet nie zauważył

A tu ciekawostka... Samuel z gry  Uncharted 4,  któremu popsuła się golarka a siwiznę w brwiach można -przy odrobinie szczęścia- policzyć... To naprawdę tylko postać z gry... a  można by się założyć że fotka...


 A skoro weszłam na postaci- to "cała naprzód "..! Moja postać czyli Kasandra spotyka Sokratesa..


"Nie uczę tych którzy wiedzą, ani tych, którzy nie wiedzą... ale tych, którzy nie wiedzą, że wiedzą"

A tych poznajesz...? Nie spotkasz ich dziś na ulicach swojego miasta... ale przecież wystarczy odpalić któregoś Assassina...
 
 

A jak się mają cyfrowe wizerunki postaci do tych  historycznych - czy widać podobieństwo... ?  -sami oceńcie...  

     Oto "Jaśnie Pan" Rodrigo Borgia (papież Aleksander VI) i jego syn Cesare...


A jak to jest z architekturą w grach..?  Dzięki grom możemy podróżować do miejsc dla wielu śmiertelników -niedostępnych... ale to w kolejnym poście.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz