Babcia zagrajmerka

Przyjęło się, że gry komputerowe/wirtualne, to domena ludzi młodych i to głównie płci męskiej.
Ja nie spełniam żadnego z tych kryteriów, więc na afisz się nie pcham.... ale wieczorów z grami na moim PS3
nie zamienię na żadne spotkania w klubie seniora czy popylanie do kościółka...
....

poniedziałek, 3 maja 2021

95- Nieśmiertelny książę Persji...

Dlaczego nieśmiertelny..?

     Przygodę z księciem Dastanem na PS3 rozpoczęłam latem 2015... najpierw na cudzej grze a potem z PSN-u zakupiłam własną.

Mimo że w mojej wersji brak polskich napisów to i tak sporo ugrałam...

 https://mojeplaystation3.blogspot.com/2015/06/ 

 Ale żeby dotrwać do końca - zabrakło chęci... a gdy chciałam do niej wrócić- mój "chlebaczek" kopnął w kalendarz.

     Wczoraj ściągnęłam ją na nową trójeczkę... ale w chmurze zapisów nie było. Zatem po prawie sześciu latach - rozpoczęłam przygodę z księciem od początku...

      Dobrze chociaż, że trofea na serwerze przetrwały. 

No to Alleluja - i do przodu..! 

(Filmik poniżej nie jest  grą lecz  filmem... ala różnica niewielka.)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz