Babcia zagrajmerka

Przyjęło się, że gry komputerowe/wirtualne, to domena ludzi młodych i to głównie płci męskiej.
Ja nie spełniam żadnego z tych kryteriów, więc na afisz się nie pcham.... ale wieczorów z grami na moim PS3
nie zamienię na żadne spotkania w klubie seniora czy popylanie do kościółka...
....

poniedziałek, 23 stycznia 2012

10-Dobre wróżki są na świecie...

Dwie gry z serii Asassin's Creed  to już coś... Tymczasem  Ubisoft miał dla swoich fanów nową pozycję w zanadrzu... Zapowiedzi w Internecie... reklama w telewizji i lada dzień w Empiku na półce zjawi się "Assassin;s Creed Revelations",  pójdę, popatrzę sobie ... bo na zakup mnie nie stać....
 

Nie wierzę w  krasnoludki, ale dobre wróżki czasem zaglądają nam do okien...skąd wiem..??
 Pewnego grudniowego dnia dostałam e-maila z propozycją przyjęcia w podarku (Gry A C R na PS3), a w  kilka dni potem kurier firmy DHL dostarczył mi paczuszkę z cenną zawartością...  i ta cała radość nie kosztowała mnie ani grosza..
Moją wróżką,  jest młody mężczyzna ze stolicy... taki "dobry duszek" z zaprzyjaźnionego forum, który prosił o anonimowość.....
Więc to by było na tyle....




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz