Babcia zagrajmerka

Przyjęło się, że gry komputerowe/wirtualne, to domena ludzi młodych i to głównie płci męskiej.
Ja nie spełniam żadnego z tych kryteriów, więc na afisz się nie pcham.... ale wieczorów z grami na moim PS3
nie zamienię na żadne spotkania w klubie seniora czy popylanie do kościółka...
....

wtorek, 8 sierpnia 2017

74- Remanent

Sama nie wiem jak to ze mną jest... czy jestem już za stara czy może zbyt młoda na granie.
Jeśli za młoda - to dlaczego granie idzie mi coraz trudniej .. a jeśli za stara- to czemu nie mogę doczekać się  tego, co jesienią zrujnuje mój emerycki portfel..?
Tak, właśnie na to czekam... Asasin w Egipcie,  dziki zachód bez  Johna Marstona , babska pogoń za dziedzictwem bez Nathana i -jeśli dobrze pójdzie- od wielu lat obiecywana zielona Jade z dziwnej planety.

Na dzień dzisiejszy postanowiłam zebrać te wszystkie starocie postawić pod nowościami i pstryknąć pamiątkową fotkę.
 Może trzeba by cokolwiek odświeżyć... bo  przecież takie PS4 to nie cały świat.
A może czas niektóre graty oddać do muzeum techniki?

  A poza tym... Ładny widoczek- prawda ?




1 komentarz:

  1. Wspaniala kolekcja! Zazdroszcze (swojego czasu marzylem o Dreamcascie;) i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń