Babcia zagrajmerka

Przyjęło się, że gry komputerowe/wirtualne, to domena ludzi młodych i to głównie płci męskiej.
Ja nie spełniam żadnego z tych kryteriów, więc na afisz się nie pcham.... ale wieczorów z grami na moim PS3
nie zamienię na żadne spotkania w klubie seniora czy popylanie do kościółka...
....

niedziela, 27 sierpnia 2017

76- Baby rządzą...


Twórcy serii Uncharted  - mam wielką nadzieję- pracują aktualnie nad dalszą częścią przygód Nathana i Elen ... Tym razem akcja - zgodnie z moimi domysłami- powinna się toczyć w Malezji i być zupełnie uczciwa. Dałabym głowę, że ich córka Cassie również odegra w tym niebagatelną rolę...
Wszak ostatnia gra z tej serii miała tytuł "Kres złodzieja" a nie Kres przygód Nathana...

Aby fanom tej serii nie nudziło się oczekiwanie- rzucili nam coś na otarcie łez..

"Uncharted Zaginione Dziedzictwo"-  to przygody dwóch niebezpiecznych pań, czyli  Chloe i Nadine szukających w egzotycznych Indiach niezwykłego artefaktu   ... .
Zamierzeniem twórców-  miał to być zaledwie dodatek do "czwórki" ale troszkę go rozbudowano i poszedł jako samodzielna gra... sądząc po cenie- niezbyt długa.


Wczoraj rozpoczęłam granie i - aby było ciekawiej- postanowiłam zgrać co nieco na YT... ot tak,
 aby na blogu było ciekawiej.
Nie będę robić regularnego zgrywania bo nie wyjdzie fajnie. Gadanego nie mam... głos- nawet nie radiowy...a do tego mikrofonik złamanego grosza nie wart.                                                                                                   





                                       

Lepszy obraz  w linku
https://www.youtube.com/watch?v=0Tq-a8a4li4

                                                                 

2 komentarze:

  1. Pani Bogusiu ostatnio przypadkiem grając z kolegami i rozmawiając na imprezie na PS4 spotkaliśmy starszą panią która również gra i wymiata w gta online, jej nick na psn dudek213. Pani też mnie może dodać, mój nick PanPrezes_PL,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i to mnie czasami denerwuje w dodatkach do gier. Albo fajne, długie na wiele godzin, albo (zdecydowanie) krótkie. Moja siostra miała przygodę z zakupem gry z serii Fallout - musiała nabyć wersję Game Of The Year, aby normalnie zagrać. Chociaż... jeżeli mam zachwalać jakiś dodatek, co to się wyłamuje, bo i niezbyt obfity, i zarazem bardzo satysfakcjonujący... to Skullgirls 2nd Encore Upgrade. Samo Skullgirls to bijatyka utrzymana w konwencji japońskich anime połączonych z klimatami lat 20. oraz fantastyką. Teoretycznie prosta, zaś w praktyce... można połamać klawiaturę lub pada.

    OdpowiedzUsuń