Babcia zagrajmerka

Przyjęło się, że gry komputerowe/wirtualne, to domena ludzi młodych i to głównie płci męskiej.
Ja nie spełniam żadnego z tych kryteriów, więc na afisz się nie pcham.... ale wieczorów z grami na moim PS3
nie zamienię na żadne spotkania w klubie seniora czy popylanie do kościółka...
....

czwartek, 10 października 2013

30- Dwie dusze...

Zazwyczaj chodzę w życiu własnymi ścieżkami, ale czasem daję się zwieść na manowce. Kilka dni temu, jeden z moich stałych współgraczy zachwalał mi grę (tej samej produkcji, co "Heavy Rain")- o nazwie "Beyond -Dwie Dusze"...
Aby sprawdzić, czy mi przypasi- ściągnęłam sobie  bezpłatne demo, by co nieco poznać klimat i sterowanie...

Dziś  w sopockim Empiku- lekką ręką wydałam  dwie i pół stówy z puli ubraniowej...
A co..? Przecież mogę kolejną zimę przechodzić w zeszłorocznych butach...
Za miesiąc zrezygnuję z zimowej kurtki ... bo  wychodzi  kolejny...
 Ale o tym, jak już będzie "po ptokach..".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz