Babcia zagrajmerka

Przyjęło się, że gry komputerowe/wirtualne, to domena ludzi młodych i to głównie płci męskiej.
Ja nie spełniam żadnego z tych kryteriów, więc na afisz się nie pcham.... ale wieczorów z grami na moim PS3
nie zamienię na żadne spotkania w klubie seniora czy popylanie do kościółka...
....

niedziela, 17 lipca 2016

70- To kiełkowało dużo wcześniej...

Facebookowa grupa "seniorzy przy konsoli" nie zaistniała pod wpływem impulsu...
 Seniorów graczy szukam już kilka lat.
 Kilka dni temu zalogowałam się na zapomniane przeze mnie forum i przeszukałam swoje archiwum i oto co znalazłam na wątku : Gry dla starszych ... Chodziło oczywiście o staruszków po pięćdziesiątce ...



Potem  kolejny wpis...



 I co się działo dalej..? a no nic się nie działo... całkowity zastój w dyskusji...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz