Babcia zagrajmerka

Przyjęło się, że gry komputerowe/wirtualne, to domena ludzi młodych i to głównie płci męskiej.
Ja nie spełniam żadnego z tych kryteriów, więc na afisz się nie pcham.... ale wieczorów z grami na moim PS3
nie zamienię na żadne spotkania w klubie seniora czy popylanie do kościółka...
....

poniedziałek, 11 lipca 2016

69- Ale się porobiło...!

Od 14 czerwca, czyli od dnia opublikowania filmiku  "Projekt Humans" o babci Bogusi... - internetowy świat wokół mnie zaczął wirować... Tak, jakby nie wystarczył YT lub FB... ktoś  przesyłał linki na inne portale i jeszcze dalej...
Najpierw było Gram.pl.... potem Polygamia  i  portal graczy PPE... i jeszcze kilka stronek, a nawet blogów...
Polubił mnie również Techland,  który przysłał  gratisy  (patrz fota poniżej)...


                                                                     

 natomiast dziś Innpoland.pl wstawił wynik rozmowy sprzed tygodnia.


http://innpoland.pl/128227,konsola-miala-jej-pomoc-w-leczeniu-stawow-a-stala-sie-gwiazda-uoutube-poznaj-gejmerke-babcie-bogusie

Mój biedny telefon, który potrafił zasnąć w plecaku aż do rozładowania się baterii,  teraz nadrabiał stracony czas a moje "nie mam czasu"-  stało się wyjątkowo dosłowne...
Ale nie myślcie, że ja bawiłam się wyłącznie popularnością ... ja grałam.
    Dzisiaj przed drugą w nocy  ukończyłam Uncharted 4 na poziomie MIAŻDŻĄCYM...  
Nie sądziłam, że mi się to kiedykolwiek uda...
 Brawo JA..!!!

2 komentarze: