Babcia zagrajmerka

Przyjęło się, że gry komputerowe/wirtualne, to domena ludzi młodych i to głównie płci męskiej.
Ja nie spełniam żadnego z tych kryteriów, więc na afisz się nie pcham.... ale wieczorów z grami na moim PS3
nie zamienię na żadne spotkania w klubie seniora czy popylanie do kościółka...
....

piątek, 25 listopada 2016

71- Jesienne granie... czyli trzynasta platynka

 Od lata przymierzałam się do kupna kilku gier  bo lubię mieć coś w zapasie- zwłaszcza przed zbliżającą się zimą.  Planowana Mafia III trochę  poczeka sobie ale mroźny Rise of  the Tomb Raider  przydałby mi się  pod choinkę.
Zastanawiałam się  nad najnowszym Skyrim-em ale nie wiem, czy jest to gra TPP, bo widok z oka jest w ostrym konflikcie z moim błędnikiem. Musze to jeszcze sprawdzić...
 Tymczasem w dzień po premierze, na mojej czwóreczce rozpoczął swoją zabójczą przygodę słodki Ezio z Florencji.


Assassin's Creed the Ezio Collection to trzy gry , w których współczesny nam  Desmond wciela się w postać  florenckiego młodzieńca o niezwykłych zdolnościach.
 Pierwszą część trylogii, czyli "AC II "  splatynowałam wczoraj wieczorem... nie sądziłam, że tak łatwo i szybko pójdzie. 
 Jest tam moment, który w moim sercu ma uprzywilejowane miejsce. 
Powiększ i poczytaj napisy..!


      Zatem teraz wezmę się za "AC Bractwo",  natomiast postarzały  Ezio  walczący w Konstantynopolu (ACR) - trochę sobie poczeka...  może aż do świąt..?





1 komentarz:

  1. W Skyrimie można przełączać pomiędzy FPP/TPP. Jeśli jeszcze nie grałaś, to czeka Cię wspaniała przygoda :-)

    Co do Mafii 3 - mi się nawet fajnie grało, mimo wielu nieprzychylnych recenzji. Klimat USA lat 60/70 wylewa się z ekranu.

    OdpowiedzUsuń