Babcia zagrajmerka

Przyjęło się, że gry komputerowe/wirtualne, to domena ludzi młodych i to głównie płci męskiej.
Ja nie spełniam żadnego z tych kryteriów, więc na afisz się nie pcham.... ale wieczorów z grami na moim PS3
nie zamienię na żadne spotkania w klubie seniora czy popylanie do kościółka...
....

poniedziałek, 5 stycznia 2015

48- Murdered Soul Suspect


 Już sądziłam, że nadeszły długie zimowe wieczory z ogrywaniem staroci... tymczasem  w promocji czekała na mnie nowa atrakcja..
"Morderstwo: śledztwo zza grobu" za  pięć dych z groszami...
Rozpoczęłam grać dopiero wczoraj i już wciągnęła mnie fabuła... a kilka zdobytych trofeów dodatkowo  zmotywowało do szukania prawdy jako duch.
 I tak- zbierając dowody zbrodni-  idę sobie  przez grę  przenikając przez ściany i płoty, opętując ludzi i zwierzaki, walcząc z demonami...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz