Babcia zagrajmerka

Przyjęło się, że gry komputerowe/wirtualne, to domena ludzi młodych i to głównie płci męskiej.
Ja nie spełniam żadnego z tych kryteriów, więc na afisz się nie pcham.... ale wieczorów z grami na moim PS3
nie zamienię na żadne spotkania w klubie seniora czy popylanie do kościółka...
....

piątek, 16 stycznia 2015

49- Śledztwo zza grobu zakończone !

Mój ostatni nabytek  wydał mi się początkowo  mało zajmujący... dziwnie szary i półprzejrzysty...
Ale w końcu, czyż nie taki jest mroczny świat duchów, okrutnych zbrodni na domniemanych czarownicach i zgliszczy dawnego  Salem..?
Szybko wciągnęłam się  w wir śledztwa i pod osłoną nocy jako nieboszczyk, zawieszona między światem żywych i zagubionych zmarłych - odnalazłam przejście do własnego spokojnego niebytu.

Wczoraj,  wypełniając wszystkie zadania i odkrywając wszystkie historie -ukończyłam grę na 100% ... zatem wpadła mi kolejna (dziesiąta) platyna... 
Przyznaję że poszło łatwiej niż się spodziewałam..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz