Babcia zagrajmerka

Przyjęło się, że gry komputerowe/wirtualne, to domena ludzi młodych i to głównie płci męskiej.
Ja nie spełniam żadnego z tych kryteriów, więc na afisz się nie pcham.... ale wieczorów z grami na moim PS3
nie zamienię na żadne spotkania w klubie seniora czy popylanie do kościółka...
....

środa, 6 kwietnia 2016

65- Submerged

 "Submerged" to gra dla dzieci od 7 lat... takie tam sobie flaki z olejem.
Może komuś ten klimat odpowiada ale  oprócz poszukiwania znajdziek- nic tam się nie dzieje.
 Cóż... skoro dałam się zwieść   i zapłaciłam za pobranie z PSN- to i dociągnęłam bidulę do końca.
 Dzięki tej badziewiastej i pozbawionej pazura gierce-  mam o 10 trofeów więcej.
Czy się cieszę..? nie bardzo...! zbyt łatwo przyszły.


Ale  sceneria w której porusza się bohaterka gry- ciekawa   a grafika prawie HD......


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz