Babcia zagrajmerka

Przyjęło się, że gry komputerowe/wirtualne, to domena ludzi młodych i to głównie płci męskiej.
Ja nie spełniam żadnego z tych kryteriów, więc na afisz się nie pcham.... ale wieczorów z grami na moim PS3
nie zamienię na żadne spotkania w klubie seniora czy popylanie do kościółka...
....

czwartek, 6 lutego 2014

39- Assassin's Creed Liberation- siódma platyna..

W połowie stycznia ściągnęłam na dysk PS3 -  kolejnego "Asasina"...
 Przygody wojowniczej Aveline de Grandpré były już dużo wcześniej znane użytkownikom  konsoli Vita, a teraz są dostępne także na konsole stacjonarne oraz pecetowcom...
 Niestety, na PS3 nie ma wersji pudełkowej..
Gra -jak na swoja cenę- przyjemna , chociaż dla mnie dużym utrudnieniem był brak polskiej wersji językowej... Ale jakoś dałam radę....
Dziś zakończyłam zmagania uwieńczone platynowym sukcesem i teraz już mogę pograć  sobie  następną sesję całkowicie na luzie ...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz