Babcia zagrajmerka

Przyjęło się, że gry komputerowe/wirtualne, to domena ludzi młodych i to głównie płci męskiej.
Ja nie spełniam żadnego z tych kryteriów, więc na afisz się nie pcham.... ale wieczorów z grami na moim PS3
nie zamienię na żadne spotkania w klubie seniora czy popylanie do kościółka...
....

piątek, 12 lipca 2013

27- John Marston powraca..!!


 "Red Dead Redemption"... i co ja mam z tym zrobić..??
Muszę mieć niezłe luzy pod sufitem, aby oprócz niekończących się challenges  w multipleyer.. - lecieć singla po raz czwarty...
Przecież  dawno powinno mi się to znudzić..
 Ale wystarczy przyjrzeć się  przebogatej akcji oraz wspaniałej grafice... aby zrozumieć takich zapaleńców jak ja....
Aha,, Wczoraj  obchodziłam mały jubileusz... : stałam się posiadaczką okrągłej liczby -555-  trofeów ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz