Babcia zagrajmerka

Przyjęło się, że gry komputerowe/wirtualne, to domena ludzi młodych i to głównie płci męskiej.
Ja nie spełniam żadnego z tych kryteriów, więc na afisz się nie pcham.... ale wieczorów z grami na moim PS3
nie zamienię na żadne spotkania w klubie seniora czy popylanie do kościółka...
....

czwartek, 29 października 2015

59- Assassins Creed Syndicate

No i mam co chciałam. Wszystkie gry, na które ostrzyłam sobie pazurki- już rozgościły się na półce...
   Jeszcze dojdzie Uncharted-4, ale  muszę poczekać aż go wyprodukują... więc może gdzieś tak na wiosnę.
   Marzy mi się też RDR-2 a także nowe wcielenie zielonej dziewczyny, czyli Beyond Good & Evil 2, ale chyba się nie doczekam...
Tymczasem rozbieram na części Assassin's Creed Syndicate i  jak na razie dobrnęłam dopiero do czwartej  sekwencji.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz